Strona główna
  Menu przedmiotowe >> Realizacja zadań publicznych


 

REALIZACJA ZADAŃ PUBLICZNYCH

  • Klasyfikacja zadania: Zakończone
  • Kategoria zadania: Transport i łączność
  • Komórka organizacyjna odpowiedzialna za realizację zadania: Wydział Inwestycji
  • Nazwa zadania: Budowa nawierzchni ulic w osiedlu Słonecznym
  • Opis zadania:

    W ramach realizacji zadania została wykonana nawierzchnia ulic Jasnej i Promiennej.
    Wykonano:
    - nawierzchnię ulic z kostki betonowej grubości 8 cm - 4461 m2,
    - nawierzchnię parkingów z kostki betonowej grubości 8 cm - 845 m2,
    - nawierzchnię z asfaltobetonu - 8 cm - 1245 m2,
    - przykanaliki z rur PCV fi 200 - 99 mb, wpusty uliczne fi 500 - 21 szt., studnia betonowa fi 1200 - 1 szt.

  • Planowany termin realizacji: 2007
  • Efekty planowane: Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w ciągu tych ulic
  • Rzeczywisty termin rozpoczęcia: 06-06-2006
  • Termin zakończenia wynikający z umowy: 20-12-2007
  • Planowany koszt (PLN): 1156900,05
  • Wykonawca: "REBUD" C. Krygier, M. Michalski, W. Remba Sp. J. w Bełchatowie, ul. Gen. Czyżewskiego 50 
  • Rzeczywisty termin zakończenia: 19-12-2007
  • Rzeczywisty koszt zadania (PLN): 1156900,05
  • Efekty uzyskane: Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w ciągu tych ulic
Pokaż rejestr zmian
Redaktorzy Urząd Miasta Bełchatowa, Liczba odwiedzin: 99971374