|
Urząd Miasta Bełchatowa ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów e-mail: um@belchatow.pl tel. 48(44) 733 51 16, 48(44) 733 51 15 fax:48(44) 632 69 23
|
e-Urząd jest miejscem, gdzie znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące form załatwienia spraw zarówno metodą tradycyjną-papierową i poprzez formularze elektroniczne umożliwiające załatwienie niektórych spraw drogą elektroniczną.
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miasta Bełchatowa
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno - technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) uruchomiona została
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta Bełchatowa
oraz
Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie
Do wysłania wniosku elektronicznego z e-Urzędu konieczne jest zarejestrowanie nowego użytkownika i posiadanie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, drugim sposobem wysłania wniosku jest założenie konta na platformie (w tym zakresie podpis elektroniczny potwierdzony danymi Profilu Zaufanego jest bezpłatną alternatywą dla bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem).
Poniżej można zapoznać się z całym udostępnionym katalogiem usług, gdzie zostały zamieszczone szczegółowe informacje gdzie i w jaki sposób załatwić sprawę w urzędzie.
Podstawy Prawne
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.). Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z późn. zm.). Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych. (Dz. U. z 2011r., Nr 206, poz. 1216 z późn. zm.).
|
|